Kuten tuossa edellisessä postauksessa arvelin, muhi haavassa tulehdus. Sain puristamalla ulos vajaan teelusikallisen verran märkää. Olin aika hermostunut, sillä leikkauksestahan oli jo kuukausi aikaa ja haava oli ollut ihan kiinni. Mutta seuraavana päivänä näytti taas jo ihan hyvältä. Kävin vielä varmuuden vuoksi näyttämässä haavaa sairaanhoitajalle, hän arveli, että olin saanutu puristettua kaiken pois ja haava oli taas alkanut parantua. Hyvä niin.

Nyt en ole enää ihan niin hysteerinen auringon suhteen, voin jopa kulkea T-paidassa. Olen todennut, että 50+ aurinkovoide on ihan hyvää kosteusvoidetta, sillä voi lotrata antaumuksella ja voidella koko kropan heti aamutuimaan. Ei siis hätää, kyllä taidan pystyä elämään ihan täyttä elämää aurinkokammosta huolimatta.

Kun taannoin kävin leikkauttamassa lisää luomia pois työterveyslääkärillä, lupasi hän soitella PAD-tuloksista. Olen ollut ihan rauhallinen, kun mitään ei ole kuulunut. Ajattelin, että kyllä olisi jo kuulunut, jos luomissa jotain pahaa olisi. Tänään kyselin työterveyshoitajalta sähköpostitse vastausten perään ja kuulin, että lääkäri onkin lomalla! Sen takia mitään ei ole kuulunut. Toinen lääkäri soittaa minulle torstaina ja kertoo tulokset. Nyt jännittää. Mitenköhän reagoin, jos luomista onkin löytynyt uusi melanooma?